Jeśli chcesz o coś zapytać, coś zaproponować lub zamówić, napisz do mnie! marek.rejmer@gmail.com

Proste muffiny z dżemem truskawkowym



    Gdy napada chęć na muffiny a nie ma w domu żadnych owoców można zawsze poratować się dżemem! Ja tak dziś zrobiłem i nie żałuję:)


Do 6 dużych muffinów potrzeba:

 - 1 szklanki mąki
 - 1 jajka
 - 1/3 szklanki cukru
 - 1/3 szklanki oleju
 - 5-6 łyżek kwaśniej śmietany 18%
 - szczypty soli
 - 6 łyżeczek dżemu truskawkowego
 - łyżeczki proszku do pieczenia

    Suche składniki wymieszaj. w misce, do kubka wlej olej, dodaj jajko i uzupełnij kubek śmietaną. Wymieszaj suche składniki z mokrymi, dodaj dżem i nałóż ciasto do foremek do 2/3 wysokości. Piecz 20-25 minut w 190 stopniach z termoobiegiem.



Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Najlepsze zdjęcie jak koty chcą sie dobrać do babeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. można maślankę zamiast śmietany?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociaki słodziaki nie mogły kłamać - musiałam się przekonać :) Zmuffinkowałam z rodzynkami do pysznego dżemu truskawkowego Gomaru. Przyznaję, że dżem bardzo ładnie rozchodzi się po babeczce.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, dziękuję za zainteresowanie moim blogiem i komentarz:)
Marek Rejmer